Orde op zaken in je omgeving

georganiseerd rek met gelabelde blauwe bakkenFORMULE 1

Je hebt de tijd, zin of energie niet om die ene rommelruimte op te ruimen. Ik neem het graag van je over. In een gesprek vooraf vertel jij hoe je het ziet en maken we een aantal afspraken. Nadien overlopen we alles en help ik je verder op weg, indien gewenst. We maken gebruik van het bestaande opbergmateriaal of je kan een keuze maken uit mijn assortiment. Dat wordt dan ter plaatse afgerekend.

Het tarief voor een uur waarin ik alleen aan het opruimen ben is €30. Het tarief voor de gesprekken voor en na is €60 per uur.

FORMULE 2

  • Verlang je naar rust en ruimte?
  • Wil je vinden wat je zoekt?
  • Staat jouw huis of je bureau te vol?
  • Kan je moeilijk spullen of papieren weg doen?
  • Zoek je hulp bij het organiseren van je huis, werkplek…

Misschien vind je inspiratie tijdens het volgen van  een workshop (zie agenda). Of je kan kiezen voor een individueel coachingstraject. 

Bij coaching maak ik telkens een voorstel op maat, op basis van het kennismakingsgesprek. Voor particulieren is het standaardtarief €60 per uur . Afhankelijk van een aantal factoren kan daarvan worden afgeweken. 

Verplaatsing en reistijd zijn inbegrepen in de prijs, tot 20 km enkel (vanuit Leuven).
Bij langere afstand en een reistijd van meer dan een half uur (enkele reis), wordt €0,36 per km aangerekend en €30 per uur.

Voor zelfstandigen en KMO’s maak ik een offerte op maat, op basis van een aantal factoren zoals inhoud en grootte van de opdracht.

Heb je interesse, laat me iets weten, dan neem ik contact met je op.